قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات خرید گوشی موبایل،لپ تاپ، تبلت، انواع گجت از انبار چین

خرید از اطلس دیجی به معنی پذیرش و تایید موارد زیر می باشد؛ بنا براین کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی اطلس دیجی به دقت ملاحظه فرمایید.

 

توجه:محصولات در سایت اطلس دیجی به صورت سیستمی قرار داده می شود. از انجایی که امکان باگ در هر سیستمی وجود دارد. اگر به این علت قیمت در سایت صحیح نباشد فروشگاه حق لغو سفارش را دارد.

در خصوص سفارشات مستقیم از کشور چین

پیگیری و ارسال بسته از کشور مبدا و رسیدن آن به ایران و سلامت کالا وظیفه تیم اطلس دیجی بوده و وظیفه پیگیری بسته در ایران در هر صورت به عهده خریدار که نام وی بر روی بسته درج شده است می باشد. بعد از خرید شما در فروشگاه اطلس دیجی ، سفارش شما حداکثر 48 الی 7 روز  بعد انبار چین ثبت و خرید شده و پروسه بسته بندی و ارسال به سمت ایران آغاز می شود. محصولات نیز از طریق مسیر های هوایی و دریایی وارد کشور شده و تحویل انبار تهران واصفهان سپس ارسال به ادرس مشتریان می شوند،همچنین محصولات بعد از خرید در فروشگاه، با نوسان قیمت ارز شامل تغییر قیمت نهائی نمی شوند.
به علت شیوع ویروس کرونا پست بین الملل تعطیل میباشد. و موبایلها به فرودگاه امام ارسال میشوند. که خریدار جهت تحویل و ریجستری موبایل باید در گمرک فرودگاه امام حضور داشته باشد.

 تا اطلاع ثانوی با وجود ویروس کرونا امکان ارسال پستی مستقیم از چین به شهرستانها نمی باشد توجه داشته باشید در این روش مثل سابق موبایل سه ماه در گمرک نمی ماند. و به محض رسیدن موبایل و ارسال قبض توسط اطلس دیجی قابل تحویل می باشد.

توجه: در روش ارسال هوایی امکان ریجستری وجود ندارد و موبایل و تبلت بدون ریجستری تحویل داده می شود. فقط در روش ارسال پستی امکان ریجستری وجود دارد.

در صورت اتمام موجودی کالا مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری و در صورت انصراف مشتری از خرید ، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. لغو سفارش و پرداخت مبلغ در صورتی  قابل قبول هست که محصول در چین خریداری نشده باشد و یا مبلغ محصول به چین حواله نشده باشد. درصورت حواله مبلغ مشتری باید محصوالی که اتمام شده را با محصول دیگری جایگذین کند.

ارسال کالا:

توجه: زمان ارسال کالا از روز ارسال بار از انبار چین محاسبه خواهد شد نه از زمان واریز وجه نقد کالا.

تاخیر های احتمالی ارسال سفارشات از چین و یا کوتاهی شرکت خارجی ارسال کننده محصول در محتویات پک سفارشات بر عهده فروشگاه اطلس دیجی نمی باشد ، اما سایت اطلس دیجی به عنوان نماینده خریدار وظیفه ی خود میداند این قیبل موارد رو پیگیری کرده تا شرکت ارسال کننده به تعهدات خود عمل نماید.
توجه: کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر نیز به همان آدرس و اطلاعات، پست خواهد شد و درصورت نرسیدن مرسوله به مقصد بدلیل ناقص یا اشتباه بودن آدرس و اطلاعات قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود و لذا این مورد متوجه فروشگاه نخواهد شد چراکه بی توجهی از سمت کاربر بوده است. همچنین دقت داشته باشید برای سفارشات مستقیم از کشور سازنده به آدرس مشتری، امتناع از دریافت کالا توسط مشتری با هیچ عذری پذیرفته نیست چون مرسولات خارجی به آدرس فرستنده از طرف پست برگشت داده نخواهند شد.

حمل و نقل و تحویل کالا

هزینه ارسال هدایای روی محصولات به صورت جداگانه بعد از رسیدن به انبار تهران محاسبه و به خریدار اطلاع داده خواهد شد و خریدار موظف به پرداخت می باشد.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اطلس دیجی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اطلس دیجی ارسال شود.
تمامی محصولات در بخش موجودی اطلس دیجی  در چین دارای ۳ روز مهلت تست اطلس دیجی می باشند که در صورت داشتن مشکل سخت افزاری قابل برگشت می باشند. ملاک شروع ۳ روز تست اطلس دیجی ، وضعیت تحویل کالا در سایت پست می باشد. دقت داشته باشید مهلت تست شامل استفاده غیر صحیح کاربر مانند ضربه دیدگی و… نمی باشد؛ دقت داشته باشید امکان عودت صرفاً در صورت وجود نقص فنی ضمن هماهنگی با فروشگاه مقدور می باشد.در خصوص پیکسل سوخته با توجه به شرایط استاندارد وجود ۱ تا ۷ پیکسل سوخته جزء تعهدات گارانتی و مهلت تست نمیباشد. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۳ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. همچنین برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

توجهپس از دریافت مرسوله پستی و هنگام باز کردن آن می بایست حتما از باز کردن مرسوله پستی خود ویدیو تهیه کنید. این ویدیو یک سند است تا نشان دهید محتویات مرسوله ناقص است (برای مثال در مورد گوشی ها می توان به شارژر و یا کابل USB اشاره کرد) و یا محصول ارسال شده دچار ضربه دیدگی و یا شکستگی است. توجه داشته باشید که قبل از ضبط ویدیو مرسوله بایستی حتما پلمپ باشد و پس از شروع ضبط از تمامی زوایای بسته مرسوله که پلمپ است بطور دقیق فیلمبرداری شود، از فاکتور لاتین (لیبل) که بر روی بسته چسبانده شده بصورت وضوح فیلم گرفته شود بطوریکه نام و آدرس و همچنین کد رهگیری مرسوله خوانا باشد و سپس میتوانید به باز کردن مرسوله و نشان داده اقلام درون جعبه و بررسی خود محصول اقدام کنید و ویدیو خود را به اتمام برسانید.
درصورتی که محصول موردنظر از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد میبایست:
در شرایطی که در مشخصات کالای دریافت شده برای نمونه رنگ آن با سفارش ثبت شده اختلاف وجود داشته باشد، یا در صورت مغایرت مشخصات فنی کالای دریافت شده با اطلاعات درج شده در سایت یا با سفارشی که در پروفایل مشتری ثبت شده است، به نکته‌‏های زیر دقت بفرمایید:
در چنین مواردی امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت ظاهری و فیزیکی مانند رنگ که بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدماتی اطلس دیجی اطلاع داده شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
در مورد مغایرت فنی، امکان تعویض یا استرداد کالا در صورتی وجود دارد که مغایرت حداکثر تا ۳ روز کاری پس از دریافت کالا به اطلس دیجی اعلام شود و همچنین کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
برای استفاده از سرویس تضمین عودت ۳ روزه اطلس دیجی ، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی، فاکتور و رسید پست به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال می‌شود. ارسال مجدد کالایی که مشکل آن تایید نشود با هزینه مشتری صورت میگیرد. در صورت استنکاف مشتری از ارسال مجدد کالا، کالای مزبور به مدت ده روز بصورت امانت نزد انبار اطلس دیجی باقی می‌ماند و با انقضای این مهلت اطلس دیجی صاحب امتیاز کالا خواهد شد و پس از آن نیز با درخواست مجدد مشتری جهت ارسال کالا موافقت نخواهد شد. همچنین در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالا، کالای مزبور مطابق با بند ۳ قوانین به آدرس فرستنده از طرف پست برگشت داده نخواهد شد و در گمرک مرکزی تهران قبض خواهد شد. لذا نتیجه انجام چنین عملی متوجه فروشگاه نخواهد شد.
در برخی از معدود کالاها همچون گوشی موبایل، ساعت های هوشمند، تبلت ها و… که دارای سیستم عامل های رایج هستند، ممکن است عملکرد OTA (آپدیت و بروزرسانی سیستم عامل توسط خود دستگاه) یا زبان فارسی، از طرف کارخانه تولید کننده یا بدلیل نوع سیستم عامل نصب شده وجود نداشته باشد و فعال کردن آنها از طریق اتصال به کامپیوتر و ارتقا سیستم عامل آنها قابل انجام باشد، و از آنجا که این مورد جز مشکل محسوب نمیشود لذا در سرویس تست 3 روزه کالا نیز نمیگنجد.
هرگونه آپدیت، بروزرسانی، فلش، آنلاک، روت، نصب رام، فریمور، ریکاوری و… بر روی دستگاه هایی همچون گوشی موبایل، تبلت ها، ساعت های هوشمند و دیگر محصولات دارای سیستم عامل رایج امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
از آنجا که هر سیستم عاملی ممکن است عاری از خطا نباشد و با وجود پیشرفت چشم گیر علم و تکنولوژی این خطاها و باگ های نرم افزاری در بروزرسانی های بعدی سیستم عامل ها رفع میشوند (برای مثال همین ویندوز کامپیتور و لپ تاپ های شخصی که توسط بزرگ ترین شرکت تولید کننده نرم افزار یعنی مایکروسافت ساخته شده است نیز هر از چند وقتی بسته آپدیت جهت رفع برخی از خطاها و باگ های ویندوز منتشر میکند)، لذا از آنجا که این موارد جز تولیدات و کانفیگ شرکت تولید کننده است جز مشکل محصول حساب نمیشود و امکان استفاده ازاین سرویس را ندارد.
دستگاه هایی که ضد آب و یا ضد ضربه هستند، درصورت مشکل پیدا کردن بر اثر تماس آب و یا ضربه شامل گارانتی ۳ روزه نخواهند شد.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش اطلس دیجی کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود

 

قوانین سفارشات پستی

هنگام تحویل، دستگاه توسط گمرک واقع در فرودگاه امام (بدون نیاز به پاسپورت) رجیستر میشود سپس به خریدار تحویل داده میشود. چرا که تمامی کالاها از طریق مبادی رسمی وارد میشوند و مشتری به عنوان خریدار کالا، هزینه گمرک آنرا پرداخت میکند و رسید پرداخت گمرکی از متصدی گمرک دریافت میکند، بنابراین تایید و ثبت گوشی و ارسال کد فعالسازی به عهده گمرک و سامانه همتا می باشد و مسئولیتی متوجه اطلس دیجی جهت تاخیر یا عدم ثبت گوشی و ارسال کد فعالسازی نمی باشد. لازم بذکر است هنگام تحویل تنها هزینه گمرک گوشی اخذ میشود و رجیستری هزینه‌ای ندارد، درواقع با همان پرداخت هزینه گمرک، رجیستری انجام میشود. توجه داشته باشید که هر فرد در سال یکبار به این صورت میتواند خرید کند و خریدار بایستی شماره همراهی را هنگام خرید وارد نماید که بنام خودش باشد و سن او نیز کمتر از ۱۸ سال نباشد. همچنین لازم بذکر است از آنجا که این دستگاه ها بصورت پستی وارد میشوند برای ثبت رجیستری نیازی به پاسپورت ندارند بلکه پاسپورت فقط برای دستگاه هایی که بصورت مسافری وارد میشوند نیاز است. اطلاعات ارائه شده در مورد رجیستری ،قوانین جاری گمرک برای رجیستری گوشی های پستی است ، در صورت تغییر قوانین ، اجرا یا عدم اجرای آن از سوی سازمان های مربوطه ، مسئولیتی متوجه اطلس دیجی نمی باشد.
تمامی مشتریان پس از تکمیل خرید ، یک شماره سفارش دریافت می کنند و آن را بایستی نزد خود نگه دارند. دقت داشته باشید که تاخیر های احتمالی که بعضا از جانب شرکت های پستی برای تحویل محصولات رخ می دهد در حوزه اختیارات فروشگاه نمی باشد و درصورت وجود تاخیر در رسیدن بسته ها هیچ مسئولیتی متوجه فروشگاه اطلس دیجی نخواهد بود(در تمام طول این فرایند ما همراه شما هستیم و آماده پاسخگویی سوالات و پیگیری سفارشات شما تا زمان رسیدن مرسوله به دستتان، خواهیم بود و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد). لازم به ذکر است، کد رهگیری پستی مرسولات به محض پست شدن به شماره همراه شما، ایمیل شما و پنل کاربری شما در وب‌سایت اطلس دیجی بصورت اتوماتیک ارسال خواهد شد. کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت اطلس دیجی طبق اولویت زمانی در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. اطلس دیجی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در اطلس دیجی به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای اطلس دیجی محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

سیاست قیمت گذاری

لازم به توضیح است که قیمت کالا و خدمات فقط در زمان ثبت سفارش معتبر می باشد و هرگونه کاهش قیمتی بر روی سفارشات ثبت شده تاثیری نخواهد گذاشت. همچنین چون مبنای قیمت گذاری بر حسب قیمت روز دلار می باشد پس قیمت نهایی در هنگام ثبت سفارش، معتبر است.

 

 

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، اطلس دیجی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
( عبارت است از هر حادثه خارجی «خارج از حیطه قدرت متعهد» غیرقابل پیش بینی و غیرقابل اجتناب، که مانع اجرای تعهد باشد بعضی از این موارد مانند تغییر قوانین دولت و کشور و مشکل در گمرک کشور و ترخیص یا تخلیه  و یا حوادث غیر مترقبه و بیماری  مانند کرونا و جنگ  و موارد دیگر …..شامل این موضوع میشود)

تاخیر در تحویل:

در صورت تاخیر در ارسال سفارش شرکت ما تمام تلاش خود را برای حل مشکل انجام خواهد داد ولی لازم به ذکر است مشتری تا حل شدن موانع ارسال و رسیدن کالا به دست خود صبر و شکیبایی داشته باشد.
زمان ارسالی اعلام شده یک عدد میانگین بوده و زمان دقیق نیست امکان دارد این مدت زمان به دلیل موارد مختلف تغییر کند و بیشتر یا کمتر شود از این رو مشتری باید این مورد را به طور کامل مدنظر قرار بدهد و در صورت تخیر امکان درخواست بازگشت مبلغ برای مشتری وجود ندارد.

موارد ویژه:

-در صورتی که به دلایل خاص مانند تغییر قوانین گمرک و یا ارسال که این موضوع باعث تغییر در نرخ و مبلغ ارسال بشود مشتری موظف است مابه تفاوت مبلغ را پرداخت کند و بعد از آن کالا برای آن ارسال خواهد شد.
-درصورتی که کالای مشتر از زمان دریافت مبلغ تا انجام  حواله و اقدام به خرید دچار تغییر قیمت شد اگر قیمت کالا افزایش داشت به عنوان مثال موجودی کالا با قیمت قبل تمام شد و موجودی جدید با قیمت بالا تر شارژ شد مشتری باید مابه تفاوت قیمت کالا را پرداخت کند یا این که کالا دیگری را برای خرید انتخاب کند که قیمت آن با قیمت کالای اولیه یکسان باشد.

 

نمایندگی

کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی اطلس دیجی اطلاع دهید48