اکسپریا 1 VI سونی هفته آینده، در 17 می ، رسمی می‌شود ، و با نزدیک شدن به آن روز، افشاگری‌ها واقعاً شروع به انتشار کرده‌اند. تقریباً به نظر می رسد که در این مرحله هر روز یک مورد جدید داریم. ما قبلاً چند رندر لو رفته از آن را اخیراً به شما نشان داده‌ایم، سپس یک دسته دیگر را بلافاصله بعد از آن‌ها، و امروز – حدس زدید – چند رندر دیگر را داریم .

به نظر می‌رسد اینها به‌طور رسمی توسط سونی برای کمپین تبلیغاتی Xperia 1 VI ایجاد شده‌اند که قرار است پس از رونمایی مناسب شروع شود. یکی از تصاویر آنچه را که شایعه ای در مورد دوربین تله فوتو این گوشی گفته بود تایید می کند – 85 تا 170 میلی متر خواهد بود، در مقایسه با 85 تا 125 میلی متر در Xperia 1 V .

به نظر می‌رسد این تنها دوربینی است که واقعاً در Xperia 1 VI ارتقاء سخت‌افزاری دریافت کرده است، زیرا به نظر می‌رسد بقیه دوربین‌ها از سلف خود قرض گرفته شده‌اند. شایعه شده است که سونی در نهایت همه برنامه های دوربین خود را در یک برنامه ادغام می کند و این به خودی خود می تواند نسبت به هر ارتقای سخت افزاری کوچکی برای کاربردپذیری یک امتیاز بزرگتر باشد.

شایعه قبلی که در مورد دسترسی خریداران به برخی از فیلم های استریم توسط Sony Pictures صحبت می کرد، به نظر می رسد توسط یکی از این تصاویر تایید شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی برای همه قابل مشاهده است، همانطور که از شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند.

انتظار می رود سونی اکسپریا 1 VI از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC استفاده کند، نسبت ابعاد کمتر و کمی عریض تر از 1 V (و شایعه شده است که 19.5:9 است)، و حتی می تواند از این پردازنده صرف نظر کند. وضوح صفحه نمایش 4K ، در حالی که نرخ تازه سازی 120 هرتز را حفظ می کند (با نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز). باید از روز اول اندروید 14 را اجرا کند و 12/16 گیگابایت رم داشته باشد.